Man mår bra av att träna

Dagen slutade med en härlig löprunda på 4,1 km. Tidigare sprang jag runt 5-6 km men efter jag varit sjuk en vecka så tappar man ALLT. Har även slarvat lite när det gäller godis ätande och lite sånt, MEN man har bara sommarlov once a year och jag känner att jag inte kan gå här hemma och bara "nej, jag får inte ta en glass" eller "nej, inte baka något gott för då äter jag och blir tjock". Det är skillnad på att trycka ner massor varje dag och äta lite godis några dagar i veckan, men eftersom jag höll upp med godis i några månader så kan jag inte äta mycket förrän min mage säger stopp - vilket är BRA. När skolan startar tror jag att jag kommer köra inte-äta-godis men samtidigt vill jag inte vara rädd för det. Men eftersom jag tränar är det egentligen inte farligt alls, men saken är det att jag lyckats bli lite smalare och då vill jag ju gärna fortsätta så och jag vet att det är lätt att träningen tar över tillsist och att man slutar äta osv, men jag är inte där, verkligen inte. Äter frukost och middag varje dag och tror att mina föräldrar eller vänner skulle säga till om de märkt att jag slutar äta as i did before, så är inte orolig över det. 

Sen, alla tränar inte för att bli smalare eller gå ner i vikt, många tränar för att MAN MÅR BRA AV DET. Idag var jag ute och sprang med min bror. Där sprang vi som två trötta grisar som hellre suttit vid datorn och käkat godis, men det var sååååååå fint med solnedgång och jag bara njöt av stunden då det var varmt (klockan halv tio på kvällen), en mysig solnedgång och man kan liksom rensa tankarna. Älskar att träna!

min tanke var att lägga in en bild här men blogg.se vill inte sammarbeta så det blir ingen bild. ;)

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0