Saker som gör mig...

GLAD just nu:

... det är bara 180 dagar kvar tills en av mina stora drömmar kommer gå i uppfyllelse - One Direction konsert!
... nästa år kommer jag spendera mer än 3 veckor i England.
.... jag kommer besöka London 3 gånger nästa år.
... min mobil är inte lika seg längre, haha. 
... 1D's nya album kommer ut snart!!!! 

sen finns det lite småsaker som gör mig lite förrvirrad/ledsen också..

... varför är "mest aktiva" borttaget från förstasidan på blogg.se?
... varför är sommren slut? 

Men jag väljer att fokusera på det roliga. Jag längtar tills 2013 och känner att 2012 kan ta slut nu. Men i denna farten är det snart höstlov och sen lucia. Efter det är det jul och nyår och några veckor senare är det sportlov och dåååååå blir det storstads besök där vi avslutar med en konsert som kommer bli grym. Seeen är det påsklov och sen är det snart sommarlov (= slut på grundskolan, ska man gråta eller inte?) och SEN är det dags att återvända till London/England och spendera 3 veckor där. Inte så lång tid kvar!

Tumblr_m9gz1lasi01qm23zro1_500_largeTumblr_m8vojb3lqe1rz0d25o1_500_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0