match i hörby!

Hej hopp! Var ju och spelade match eller jag spelade inte, men vi var i hörby i alla fall. Det va tur att jag inte skulle spela för jag har lite ont i halsen igen! Men det blev 3-0 till dom i alla fall, himla typiskt, asså dom fick en straff genom att en i deras lag filmade sååååååhääääääääär mycket!! Hon hoppade lixom upp i luften o gjorde en piruette, det finns ju ingen som kan knuffa någon så man snurrar!? Jaja, skit samma!
 
Imorgon har jag sovmorgon, börjar klockan 9.40 awesoooooooooooome, just nu så älskar jag livet. jag borde gå upp tidigt och göra typ matte men nej jag ska sova till typ halv nio skitskönt ju! ja ha det bra vi hörs! / Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Johanna

bättre lycka nästa gågn! :) skönt med sovmorgon!:)

2012-08-29 - 11:50:21
URL: http://geminaarts.blogg.se
Skrivit av: Kulan

Har du fraser som du säger ofta eller hör ofta?

2012-08-30 - 17:28:14
URL: http://kulansplace.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0