And after all, you're my wonderwall

Var hemma runt kvart i tolv, ganska skönt att komma hem så pass tidigt. Fick ju vårt schema idag, vi har en sovmorgon - torsdagar! Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, men ikväll ska nog jag och Beckie träna tillsammans. :) 

Måste bara lägga upp denna video. One Direction (såklart..suck) har, för ganska längesen (se Liams hår liksom), gjort en cover av Wonderwall och den är föööör bra. Fick ju en tröja av Beckie när jag fyllde år, och på tröjan står "there are many things that I would like to say to you, but I don't know how" och det är då en bit av texten från Wonderwall. Den går om och om här hos mig just nu, haha 



Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0