torsdag 28 juni

Hejsan hoppsan! Idag har varit en superhärlig dag. Hela förmiddagen lekte jag med mina småkusiner. Vi gick bla till en bondgård o tittade på hönor inte för att jag tycker det är jätteintressant men det var ändå lite kul att se. Sen på eftermiddagen har vi varit vid en sjö o badat o så. Men det var inte den största aktiviteten, utan det va att jag gick både dit o hem. Det var drygt 6 km på varje håll. På dit vägen gick jag powewalk med mamma o på hemvägen gick jag vanlig med min moster men det var jättretrevligt vi gick o snackade om allt mellan himmel o jord, nä inte riktigt! Nu är jag i alla fall trött i benen, haha! Snart ska vi äta en god lax o avokadosallad. Mums! / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0