Yesterday




Hade en trevlig dag igår även om jag inte mådde 100 % bra. Vid fyra cyklade jag och Johanna ner till stationen där vi mötte upp Emma, en tjej som Johanna träffat i Kristianstad när hon var där med några och träffade Ulrik, sen gick vi mot scenen och satt och väntade typ i 3 timmar på att det skulle börja. Sån tur var så var det lagom varmt och det regnade inte! Även Julia och hennes syster kom, vilket överraskade oss, haha! Vi fick platser längstfram och har en hel del bilder på Ulle Bulle nu, haha! 

Är väldigt förkyld fortfarande men mår iaf inte sämre, var faktiskt skönt att få vara ute igår och få frisk luft, mådde tom bättre av det. Borde nästa gå ut ochn gå en runda idag! /Angelica



Kommentarer
Skrivit av: M I C H A E L A

Nu har jag en musiktävling på min blogg, skulle vara kul om ni vill delta! :)

2012-09-02 - 14:47:54
URL: http://johannamichaelas.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0