We are never ever getting back together



Idag börjar vi dagen med denna låt. Har gillat en del av Taylor Swifts låtar förut men denna slår allt. Kollade ju på VMA's igår och Taylor Swift uppträdde som ett avslutningsnummer och åh vad hon är bra, både live & studioversion. 

Efter VMA's, som varde till typ 11 så kollade jag på två episodes av Gossip Girl. Det är sjuk spännande just nu så ska kolla på episode 11 nu!!! 
Det var himla skönt att vara uppe länge igår och sova tills jag vaknade. Har iofs varit hemma måndag-onsdag men jag vaknade ju hela tiden av min hosta och förkylning, så det var skönt att få sova ut och idag är jag extra pigg och glad. Hade det inte varit för min förkylning som fortfarande sitter i och om det inte blåst så mycket som det gör, då hade jag dragit på mig träningkläder och sprungit en runda! /Angelica


Kommentarer
Skrivit av: Malin

Hej, allt bra? :)

2012-09-08 - 20:03:35
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Skrivit av: Malin

sv: ja, det är bra.
Vad gör du? :)

2012-09-08 - 20:54:34
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Skrivit av: Anonym

hahaha, kolla på 0:57 och lite framåt så kan du se hur hon går ut genom dörren :)

2012-09-08 - 21:14:31
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0