Träning x2

Ska fortsätta klaga på hur trött jag är, fast denna gången är det pga träning..

Jag och Johanna cyklade upp till gymmet vid halv sju (det är typ 3 km dit, notera det..) och jag skulle vara med på ett jympa pass klockan sju medan Johanna tänkte gymma i en timme, för hon har ont i sitt knä så hon kan inte hoppa så mkt hela tiden. Om någon undrar så är det mest äldre människor på passen men det är ändå ganska högt tempo och man kan typ själv välja hur jobbigt det ska vara eftersom man kan göra allt i sitt eget tempo, fast jag försöker hänga med i tempot som "ledaren" har och man blir faktiskt trött! Det är faktiskt himla roligt och jag ångrar inte alls att jag köpte kortet! Om ni vill börja träna men har svårt med motivationen så är det super att vara med på sånna pass. Alla är ju där för att träna, och alla som är på gymmet tränar på något sätt och då blir man mer peppad, fett bra! Jag kan själv tycka det låter lite mobbat att bara "ja jag var på jympapass" men man ska ju inte döma innan man vet! Man håller verkligen ingång hela tiden och sen avlsutar man med stretching och liksom varvar ner. Under passet är det kondition och lite fys, mest magövningar, ibland rumpa, ben, armar osv. 

Sen cyklade vi hem tillsammans och när jag kom hem så skulle min bror ut och springa, så jag följde med honom ut på en spontan jogging tur halv nio på kvällen. Vi sprang i 45 minuter, i ett ganska lågt tempo men ändå, det blev ju ändå en löprunda. Det känns sååå skönt nu och imorgon har jag sovmorgon, så nu ska jag föna mitt hår och sedan försöka sova. / Angelica





Kommentarer
Skrivit av: DIYS

Ska du på Blogawards på lördag? :)

ps. gym stavas med g, inte j :D

Svar: Det var ej GYM det var JYMPApass så det ska stavas med J ;) och nej det ska jag inte!
angres.blogg.se

2012-09-20 - 11:14:36
URL: http://diys.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0