tisdag 18 september

hello people! 
idag har jag varit ledig från skolan eftersom jag skulle in till Lunds lasarett idag, eftersom jag har ju mina allegier. Jag har varit allergisk hela mitt liv mot bla ägg, som jag idag skulle testa äta. jag skulle äta/dricka äggtoddy... först skulle man ha typ aslite kanske 1ml eller nått sånt sen blir det lite mer typ 5ml sen 10ml sen 30ml ja ni fattar o sen skulle man egentligen tagit 1dl men dom tyckte det va för mycket, eftersom det va så himla äckligt!!! Men man var tvungen att testa ägg i rå form för om inget händer nu inom två dygn så tål jag förmodligen ägg nu! 
Efter vi hade varit där så åkte jag o mamma till subway! ahh, sååååå gott! Sen åkte vi en snabbis till Nova(köpcenter) jag köpte 2 par skor och en stickad tröja, ska visa senare! 
Nu ska jag plugga, fast det har jag gjort hela dagen på sjukhuset också eftersom man måste ha något att göra så man inte sitter o känner efter om man känner något så då passade jag på att plugga. Men jag måste nog ändå plugga lite nu. 
Ikväll ska jag spela macth o idag spelar vi här i stan! yeey! vi hörs / Rebecka
gammal bild sen i sommras!

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0