Söndagskväll

Idag har jag varit iväg och shoppat med mamma, mysigt mysigt! Hittade två par nya byxor, en stickad tröja och en blus! Har inte varit ute och sprungit idag så det får väl bli en långrunda imorgon när jag vaknar typ, haha! Har precis kollat på X-factor och nu ska jag nog se på ett Gossip girl avsnitt. Imorgon har vi studiedag och det känns bra med lite vardagslyx. Dock behöver jag plugga eftersom vi har ett prov på onsdag, men jaja, jag slipper gå upp klockan sju och bara det är ju bra! 
Har idag kommit på vad jag önskar mig i julklapp - att jag får göra om i mitt rum! Gjorde det för kanske två år sedan meen jag är inte alls nöjd och tycker här är skitfullt inne. Jag vill ju trivas i mitt rum. Vill göra om och ha det vitt och ljust, en ny säng, nytt skrivbord, en garderob och göra det mer personligt. Mer tavlor och bilder på mig och mina vänner, på djur och minnen osv. Och lite kuddar med UK flaggar osv! 


Admit it, you just tried... /Angelica! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0