snart fredag

Hejsan vänner! 
Stay strong, tomorrow's friday! yeah det har jag tänkt hela dagen haha! Så oooonödigt att gå upp så tidigt som jag gjorde imorse! Jag e skittrött nu och det fanns inga converse på utförsäljningen fast det stod det i reklambladet!!!!! Klockan 18 ska jag på träning wiiho, först lite snack med oss lite yngre och sen träning! :D måste plugga också har gjort lite nu när jag kom hem, vi ska ha historieprov, jättetråkigt, hatar prov! 
Imorgon är det fredag o då är det KONFAÅTERTRÄFF!!!!!! yeah! kommer bli skitkul, åhh vad jag längtar! Och andra bra saker som händer imorgon är att vi har sovmorgon börjar 9.10 och vi har bara två lektioner so och IDROTT, so e ju ganska tråkigt men idrott e skitkul, hoppas vi ska göra lacrosse! Sen ska vi på ungdomsmässa på berga gymnasiet. Sen slutar vi klockan två!! Sen efter det ska jag gå o fixa min praoplats! Vet ni en annan bra sak? vi har stuuuuuuuuuudiedag på måndag!!! positvit här ni vet! / Rebecka

jag och linnéa någon gång under konfalägret! imorgon träffas vi !! <3 (vi sa att vi skulle träffas varje vecka, har väl gått lite sådär, haha, tre veckor sen nu:( )

Kommentarer
Skrivit av: Linnéa

Älskar dig vännen! Saknar dig något otroligt mycket! <3

2012-09-13 - 23:17:21
URL: http://Lizannastyle.devote.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0