Sista söndagen i denna månaden




Har varit vaken sen typ kvart över åtta. Redan vid halv nio var jag ute och gick en runda med min grannes hund då hon som äger hunden inte kan gå så bra, hon har ont i sitt knä typ, och hennes man är inte hemma, så jag ställde upp! Men nu ha jag duschat och gjort mig klar för en eftermiddag i stan med Johanna. Kör på stickat eftersom det är blåsigt och ganska kallt. Och inviger mina nya vinröda byxor som jag inte använt förut! 

Btw, det ser ut som jag har gröna väggar, men 1. det är inte ens mitt rum jag är på, 2. väggana är typ beiga, 3. jag är bosatt på min brors rum för vi håller på att göra om på mitt rum och min bror är för tillfället i Halmstad där han ska spendera 3 månader, dock kommer han hem över nästa helg så bäst att jag är ute ur hans rum då.. varför är han i Halmstad då? Jo han gör lumpen. :) 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0