Onsdag

Stannade hemma från skolan idag också, men tänker gå dit imorgon. Har tränat mina magmuskler (aka hostat) hela morgonen.. haha. Nej men det känns iaf mycket bättre idag men behövde nog verkligen sova ut lite. Vaknade vid halv sju av mitt alarm, tog den äckliga hostmedicinen, lite nässpray och sedan la jag mig igen. Hostade ganska mycket innan jag väl somnade och sov till halv tio. VÄLBEHÖVLIGT alltså. 
När jag vaknade så låg min söta katt i sängen, mös lite med henne, gick upp och åt frukost och plugga sedan kemi. Kan faktiskt det mesta och det känns skönt. Provet är på fredag och det är inte många sidor, men jag har svårt för NO och tycker det är bajstråkigt, men ska nog klara det! Efter jag var klar med kemin så kollade jag runt på lite bloggar, såg några videos och kollat ett avsnitt av gossip girl! (Beckieeee du måste kolla det är sjuuuk spännande och allt är helt adsgsjiohsu rörigt!). Har sett 8 avsnitt nu eftersom jag och Beckie ska se avsnit 13 tillsammans, där man får veta vem GG är, så får jag inte kolla på för många! Ohhhhhhh spännande!

Det är typ storm ute idag... mysigt ju. Haha, ska ta tag i den tråkiga matten och få något gjort nu. Ha det bra! /Angelica


^ min fina katt  :) 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0