onsdag 19 september

hejhopp!
just nu sitter jag i ssoffan o pluggar lite historia. skolan idag va helt okej. vi har ju sovmorgon på onsdagar, fast gick ändå upp typ halv åtta o plugga matte för jag trodde jag skulle ha det provet idag men det skulle jag inte. och vet ni vad? inget av det jag pluggade i historian i måndags kommer. åhh jag läste 30 sidor i onödan!!! kunde han inte sagt det liiiite tidigare...

nu till något heelt annatmatchen igår gick super! vi vann 1-0. jag spelade hela matchen. o efter matchen kom min tränare fram till mig o sa att jag va jätteduktig typ.. så det kändes bra.
nu måste jag fortsätta plugga. se ya / Rebecka



Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0