Nail polish

Go'kväll eller något. Mår mycket bättre nu. Smörjde in mig i en ansiktsmask och tog en dusch och plötsligt mådde jag mycket bättre, haha! Sedan satte jag mig och gjorde lite svår matte och plugga lite kemi. Boken jag snackade om läste jag ut igårkväll, så det är klart. Hostar fortfarande men funderar på att ta den där hostmedicinen för sista gången ikväll och hoppas på att vakna upp utan hosta imorgon.. man kan ju hoppas! Har precis bytt sängkläder (vuxenpoäng!) och ska ut och ge min kanin mat och sedan lägga mig. Och smsa lite med my homiiies! ♥ 
Det enda som skulle ha gjorts var väl att träna, men får vänta en dag till tror jag. 


Tumblr_m9r9q8xais1rpext1o1_400_large
Asså huhauua kolla vad snyggt. Typ dööööööööööööör vill också kunna måla så. Så. Himla. Snyggt. /Angelica

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0