Måndag again

Merry christmas typ... haha, nej men om 3 månader är det trots allt julafton och det ska väl börjas i tid? Slapp NO idag i skolan eftersom vår lärare var sjuk (jippppiee!!) och sedan på engelsklektionen så hade jag, och fyrra andra en prat-övning där man skulle hålla igång en konversation typ, men det var mer typ.. att snacka om ngt, vad man tyckte och sen skulle de andra säga sin åsikt, så det var inte en konversation på det sättet. Iaf, det gick bra för mig och nu är det gjort! Skippade gymnasiematten idag men jag tror faktiskt jag ska sluta där, dels för att jag tycker det är sjuukt tråkigt och segt och läraren är seeeg och jag tror inte jag kommer klara av det. Vill egentligen inte ge upp, men nu har jag testat det. Ikväll är det dags för zumba igen! Taggad på lite träning efter helgen och jag hoppas på lite högre tempo på zumban denna gången! Har btw sett klart gossip girl. Wanna see season 6 NOOOOW. Den säsongen kommer bara va typ 10 episodes. :( /Angelica

Dsc_0006_2_5046111a9606ee74d60003d9_large

Kommentarer
Skrivit av: Malin

sv: samma här, ska ta och diska och tvätta om ett tag har jag tänkt. Drygt hehe :)

2012-09-24 - 16:57:15
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0