måndag 24 september

hejsan! Idag e vår jobbiga dag i skolan med alla jobbiga lektioner, lång dag, sen lunch osv.. egentligen ska jag ju på extra matte idag men vi skippade det, tror faktiskt att jag ska sluta på den, kommer inte klara kursen ändå, lägger ner noll tid på det så det är bara nödigt att gå dit.. Ska plugga lite biologi nu eftersom vi ska ha prov.. Min so lärare sa idag: jag har rättat alla prov, det är många som måste göra omprov, men asså ni får inte tillbaks dom idag och ni får inte veta vad ni fick.. typ så, bara onödigt att säga något då... Swedish house maffia på radion nu, haha inte så intressant... Hejdå! / Rebecka
fin bild på mig och lillbengis! vi ska göra en ny design snart, börjar tröttna på denna nu rejäääääääääält! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0