måndag 17 september

hej, i'm alive! Har haft väldigt dålig uppdatering. Har varit på konfaåterträff i helgen, viket var superroligt, fast hela lördagen hade jag sjukt ont i huvet, typ migrän, hade jag inte varit där så hade jag legat ner hela dagen.. Jag gick runt där med min kudde o bara lutade mig mot allt som gick haha.. Men tolv timmar senare och tre huvudvärkstabbleter senare så försvann det, dock kom det tillbaka lite igår men inte lika mycket o nu är det bra! 
Annars hade vi det sjukt kul, Chriss körde mig annie linnéa och florence till gotteboet i lördags också! Vi hade världens bästa ledare måste jag säga  (inte bara för att dom körde oss till gotteboet utan asså jag menar verkligen det!). Vi gjorde massa roliga "lekar" och det känndes som att vara tillbaks till sommaren (förutom vädret då) men åhh vad roligt vi hade! Jag har anmält mig till ett läger som heter LIFE som är i helsingborg 5-7 oktober. Många andra från konfalägret ska också dit. Simon & Chriss ska vara ledare där så det kommer bli askul! Igår kväll när jag kom hem så gick jag till Erica o hade tjejkväll med Tina Malva & Alexandra & erica såklart, de skulle även sova över men jag kunde inte det pga av olika andledningar.. Men vi hade superkul i alla fall
Nu måste jag återgå till plugget! Vi har ju studiedag idag men det betyder inte att man ska va ledig nej! Plugga järnet nu då! hejdåå! / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0