Lördag

Godmorgon! Hade lite planer för dagen med Johanna med det blev inte som tänkt. Antingen tänkte vi åka till Nova Lund eller åka och träna, men Johanna hade ont i huvudet och jag har väldigt mycket träningsverk i min rumpaaa haha. Tyvärr regnar det idag, men om det blir bättre väder så kanske vi går ner till stan senare eftersom det är marknad i stan. :) 

Känns som jag skriver bajs tråkiga inlägg... vad vill ni läsa om!!? 


En bild från igår, jag och Johanna körde på lite fredagsmys - glass, varma hallon och banan! 

Kommentarer
Skrivit av: Annie

Angelica ! du, jag & Beckie kanske kan va, för jag ska till henne ikväll :D <3

2012-09-29 - 12:37:18
Skrivit av: Angelina

sv: tack! jodå det är bra :)

2012-09-29 - 13:00:29
URL: http://leath.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0