Last friday night

Det är skönt med helg, fast nu är den snart slut, haha! Igår var jag på fest hos min vän Terese som fyllt år. Åh, vi hade verkligen skiiiiitkul! Vi åt tacos, snackade med deras papegoja (som är fett cool.. haha!), fota, sjöng singstar, skratta, dansa, körde anden i glaset och en hel del mer! Har aldrig kört anden i glaset men nu är jag typ asrädd för det haha. 
Vi sov över där och vi somnade typ vid 4 och vaknade vid 10. Sen var jag hemma redan vid 11. Vid ett tiden åkte jag med Johanna och hennes mamma, bror och brors flickvän till expert i Lund för de hade utförsäljning, men där fanns inget kul så jag och Johanna gick in på Nova (shoppingcenter) och där hittade jag en sport-BH som jag var i behov av, haha. Sen kom jag hem och tog det lugnt. Var lite hos Johanna, men gick hem och ska nu äta pan pizza och titta på sista avsnittet av Gossip girl. Sen ska jag till Johanna igen för att titta på film, vi ska se LOL! :)) 


^ en bild från igår. Fina vänner! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0