Kväll

Idag fick jag åka till jympapasset själv, sån tur va så skjussade snälla pappa mig! Men nu känns det helt okej att komma dit själv, men de första gångerna känner man sig helt lost och det är bara fett awkward. Alla typ förstår att du är ny och folk nu förtiden gillar väl att stirra ut folk. Men nu har ju folk sett mig där och jag känner igen de så förmodligen känner de igen mig, så det känns bra! Det är inte heller så många ungdomar där, så därför känns det alltid bra när Johanna är med men idag var iaf min brors flickvän där, plus några andra under 20. 

Kollade på X-factor när jag kom hem... everything is just a copy of X-factor UK typ. Såklart att de skulle bilda ett band där osv osv. Förresten, One Direction kommer att uppträda i svenska X-factor nu i höst. Ändå ganska fett. Första gången i nordisk TV och jag är lite så lagom avundsjuk på alla som är med och tävlar, de som går vidare tills programmet tha boys will be in, kommer ju träffa dom.. 
Har btw inga roliga bilder eller något att visa. Åh vad tråkiga inlägg jag skriver... / Angelica

Snart ett år sedan jag höll i detta album för första gången och grät av lycka. Time flies. 

Kommentarer
Skrivit av: It's just moi!

awh!

2012-09-25 - 22:51:12
URL: http://ilromanista.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0