Inte roligt att vara sjuk

Fick stanna hemma från skolan idag, sov till typ 10 och runt 11 satt jag och kolla på TV och gjorde lite matte i typ en timme. Kollade på en episode av gossip girl och sen har jag bara tagit det lugnt framför datorn! Så himla segt och tråkigt att vara sjuk :(. Men ska nog läsa lite kemi och höra med någon om vi ska ha prov på fredag eller inte, vår lärare är helt oiahdioia cp typ och sa i fredags att vi kanske ska ha prov denna fredag...
Ska nog och läsa lite i boken som ska vara utläst på torsdag, så jag får lite gjort här hemma i alla fall. 

Har suttit och kollat runt på lite gymnasie-skolor osv. Åh, tycker det är så himla jobbigt, har ingen aning om vad jag ska välja och även om jag inte behöver välja just precis NU så måste jag välja om några månader och det går snabbare än vad man tror. Snart börjar man väl få hem massa broschyrer också, typ från gymnasium uppe i Norrland...



Coolt med gymnasiematte asså... ;) / Angelica

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0