I got this feeling.

Fy vad skönt det känns nu att ha joggat. Jag joggade tillsammans med Tina. Vi joggade tre varv på slingar det blev ca 5 km om jag räknar med vägen hem också. De två första varven var inte så jättesnabba, vi joggade i ca 6.15 min/km. Men på det sista varvet asså jag ve inte hur snabbt det var men vi fick ner tiden till 5.54, det krävs ju ganska mycket för det efter två varvs joggning i 6.15. Så det känns skitbra nu. Vi sa att vårt mål är att komma ner till 5.15. Det kommer vi lätt klara! Man måste ju tro på sig själv i alla fall. Låt inget stoppa dig från att träna, bara bestäm dig för att du ska göra det och inget slår kännslan efter...


/ Rebecka


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0