Fridaaay

Fick inte reda på mitt NO prov idag, men behövde iaf inte göra omprov så jag klarade det ju! Var en väldigt lugn dag i skolan, men något ska ju alltid hända, of course. När vi skulle cykla till den här ungdomsmässan så ramlade jag med cykeln. Haha, det såg förmodligen roligt ut och det hörs väl roligt MEN det var inte så kul eftersom jag skadade mina händer, cykelkorgen blev lite mosad och mitt stye blev snett. Sen, när vi nästan var framme svängde jag och då kom Terese där och körde in i mitt bakhjul så hon var på väg att trilla men hann ställa sig upp men cykeln flög i marken. Och, det första hon sa var "jag trillade snyggare än dig!" .. haha. Men vi kom iaf fram i tid och var tvungen att stanna där i typ 35 minuter. Såååååå drygt och tråkigt men vi slutade en timme tidigare än vad vi skulle så det var bra! Har inte gjort så mycket sen dess, är trööööött men glad att det är fredag! :D /Angelica





Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0