FREDAG 28 september

hej! it's frisday! :D
Denna helgen är det inte mycket som blir som det skulle... Idag skulle vi åkt på Lars Wallin utställning i Kristianstad,men det blev inställt för den läraren som skulle åkt med oss kom inte till skolan idag. det är därför jag kom hem så tidigt idag! vilket är bra. Vi skulle bara haft första lektionen och sen åkt till Kristianstad, så blev det också, eftersom vi skulle haft gympa annars och vi hade inga gympakläder och slöjden var också inställd och maten avbeställd osv.. Ikväll skulle jag egentligen till jägers(högstadiedisco eller hur man nu ska förklara det) men så blir det inte heller, hade kunnat åka om jag vill men tror jag hellre stannar hemma. Imorgon skulle jag åkt på akademi(fotboll) i kristianstad, det blev också inställt.. ja så jag får väl se vad helgen har att erbjuda förutom att imorgon ska vi ha "släktkalas" för min bror. Men vi hörs! Nu ska jag se gossip girl, massor med avsnitt, snart klar ju! :D vi hörs! / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0