Dagen

Var hemma typ kvart i fem idag. Det blir lååånga måndagar men samtidigt så gillar jag när det händer något, så jag inte bara fastnar framför datorn liksom. Var ju ute i förmiddags och det var FETT tråkigt. Först skulle vi hitta en orienterings-kontroll på en karta, sedan skulle vi leta upp massa insekter osv. Typ spindlar, skalbaggar, grodor, åhh fy. Där kom massa getingar också. Sen skulle vi lära oss hur man sätter upp ett vindskydd. Känns som man är typ 5 år och man ska leta insekter. Efter denna dagen gillar jag skogen ännu mindre än vad jag redan gjorde. Fyyy! 
På eftermiddagen så var vi på skolan och gjorde lite olika saker. Sjukt tråkigt. Det enda postivia med skoldagen var väl att vi slapp lektioner. Fast hade ju matte tills halv 5 och sen kom jag hem. Åt typ direkt och nu sitter jag här och tar det lite lugnt. Men ska börja göra mig klar inför zumba passet. Hoppas det är roligt nu! Vi hörs! /Angelica

491315130492429047497836086473709000

Är så sjuuukt sugen på att shoppa. Lite nya höstkläder, lite nya jeans och lite nytt snyggt! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0