11/9

Hola amigooos! Skoldagen är avklarad och det känns skönt. Slutade redan två idag, even better. Har bara suttit framför datorn och tagit det lugnt, har inte heller någon speciell läxa men ska plugga SO eftersom jag har ett prov i nästa vecka som är på ganska många sidor ur historieboken, och jag är ingen mästare på det så jag måste pugga ganska mycket, tyvärr! Tänkte dra mig ut och springa en runda innan men det började ju asregna, men ska plugga en timme eller något och sedan ge mig ut och springa, och hoppas på att det inte regnar mer! 
Imorgon är det onsdag, sen torsdag och sen FREDAG. Har jag någon gång sakt att the time flies? Anyway, det gör det. Veckorna rullar på och det känns faktiskt bra. Idag satt jag i skolan och kom och tänka på hur mysigt det är med höst och vinter, massa snygga kläder, mysiga vantar och halsdukar osv osv. Inte så att jag inte saknar sommaren men man får väl försöka se det positiva i allt? Hoppas ni haft en bra dag! /Angelica.

Tumblr_m7cz4f5awx1row7lfo1_400_large


Det är ju även 9-11 idag. 11 år sedan. Usch, hemska tankar and my prayers go to you. 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0