Söndag

Förlåt för lite dålig uppdatering men jag är sjuk och hur roligt är det att läsa om? Igår natt sov jag inte mycket och min plan för dagen var att plugga, vilket jag gjorde lite, men hann även med att måla mina naglar, städa rummet, duscha, och lite annat. Trodde helt enkelt att jag var på bättringsväg men på kvällen började jag frysa så jag somnade med en stickad tröja och jeans under ett täcke, en filt och en värmefilt. Sen sov jag i en timme typ. Åt lite och sen vilade jag resten av kvällen. Åhhh orkar inte vara sjuk :(.  

Idag ska jag se till att plugga, har tre prov i veckan som kommer och jag brukar inte börja såhär dagen innan (har ett prov imorgon..) men jag har inte haft någon ork alls. Förkylningen är mycket bättre och mamma köpte hostmedicin igår, så jag får hoppas jag kan gå till skolan imorgon. Hoppas ni får en bättre söndag än mig! 


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0