måndag 8 oktober

Hejsan kära människor, sorry för min dåliga uppdatering, tyvärr blir det så ibland, därför är jag lite rädd för att detta kommer bli ett långt inlägg men ska försöka korta ner det så mycket jag kan.
 
I fredags åkte jag ju på läger till helsingborg, vi tog tåget dit och allt gick som planerat. Kom dit och träffade alla från konfan osv. Sov inte mycket den natten, eftersom man var tvungen att gå upp 6.30 på lördagen om man skulle duscha(det var den enda gången man kunde duscha), på dagen gjorde vi inte så mycket lyssnade på ngn som snackade och gjorde några lekar.
 
GRATTIS TILL BALLIS SOM FYLLDE ÅR I LÖRDAGS btw.. (och filip)
 
På kvällen var det dags för någon konsert med MonoBrothers de var faktsikt bra! :D Sen hade vi lite efterfest i vårt rum och stod där o dansade helt lonley med konfagänget.. sen satte vi oss i korridorerna o snackade i några timmar, klockan fem somnade jag typ.. inte mycket sömn den natten heller.
samma bild igen haha, men jag har typ inga andra..
 
På söndagen skulle vi ju åka hem... fyyy vad det tog tid!!!! Först fick vi vänta i helsingborg i över en halvtimme för tåget var jätteförsenat... sen var det så mycket försenat så vi missade tåget från Lund precis, så vi fick vänta i 45 minuter där osså.. Vem lägger tågtider med en kvarts mellanrum, så osmidigt.
 
Ja kom hem till slut i alla fall, då jag bara åt och pluggade lite sen somnade jag redan halv åtta.. noooormalt? Jaja, därför hann jag inte blogga igår och jag missade solsidan, williams lista och el classico.. 
fläta som cassandra gjorde på mig o linnéa! :D
 

idag har jag inte gjort så mycket, skolan och sen har jag varit med erica, men nu ska jag äta, vi hörs! 
/ Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0