måndag 1 oktober

Hejsan alla bloggläsare!
Idag har skolan varit som vanlig - tråkig! Jag har slutat på extra matten nu eftersom jag kommer ändå va tvungen att gå om den sen så då spelar det lixom ingen roll. Efter skolan var jag med Erica, vi gick till netto o köpte kakor.. gott! haha. Sen gjorde vi en FB sida om Angelica haha, in o gilla den, den heter Lillbengis. Nu på kvällen cyklade jag och malva en runda, vi har tänkt att börja gå på spinning pass på friskis och svettis! Vilket nog är lite bättre än att cykla ute på typ landet när det är beckmörkt, för det var såååå läskigt och det var en järnväg precis brevid och en kyrkogård och jag fick sånna "tänk om" tankar... usch! 
våra kakor.. hahah
 
en annan sak som händer idag är att min bror fyller 12 år! Så grattis till han!
jag ock jonatan för måååååååååååånga år sen... hahaha!! 
/ rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0