fredag 5 oktober

Världens bästa fredag är äntligen här. Idag började vi sent, slutade tidigt, hade dubbel idrott och ingen so! Kan det bli bättre? plus att jag ska på läger i helgen (igen, haha) det är i helsingborg, vi ska ta tåget och åker om knappt en timme. 
 
Idag när jag precis hade kommit hem så fick jag ett sms av erica att vårt smink från e.l.f hade kommit, så jag tog ett paraply och sprang hem till henne för att hämta det, det tog kanppt tio minuter att springa dit hämta grejerna och hem igen.. 
Annars har jag bara packat o så idag.. Nu ska jag bara dubbelkolla så att jag inte har glömt något, vi hörs på söndag, hejdå!
allt detta för endast 140 kronor(med frakt :o) alla saker kostar typ 17 kr/st så billligt asså!
/ Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0