fredag 12 oktober

äääääntligen fredag! Sååhäär härligt. Skolan idag är ganska chill, vi har bara 4 lektioner på fredagar. en av dom är dessutom Idrott! :D Efter skolan cyklade jag och Erica till coop och köpte lite nyttigheter till ikväll, för då ska vi ha lite fredagsmys.. haha, vi ska kolla på x-factor! vet inte riktigt vad jag ska göra nu... känner mig sjukt sugen på att kolla på desperate housewives..
ps. jag e sjukt trött på min förskyldning som aldrig vill försvinna... det är sjukt drygt och det känns bara värre för varje dag.. har lixom ont i halsen också.. tänk om jag inte kan spela fotboll i kristianstad på söndag :(... jaja vi får väll se. 
/ Rebecka
 
 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0