Onsdag 30/5

Gick upp tidigt idag för att hinna med att duscha håret och allt. Jag är trööött och ångrar nu att jag inte somnade innan halv tolv igår. Ska nog lägga mig extra tidigt idag... need to.

Ska snart gå till skolan (och höra av Rebecka om hur spännanade desperate housewives är..). Dagen börar med en engelsklektion och jag kom nyss på att vi ska få tillbaka våra engelskprov. Yeessss :) 
Efter det är det dags för matte, där vi ska ha ett litet mini-test. Har inte direkt pluggat till det men känner att jag kan det hyfsat bra. På gympan ska vi ha ett springtest och det gillar jag inteee även om jag brukar vara ute och springa osv. Aja, det ska väl gå bra. Sutar dessutom runt två idag. Big like!



Kommentarer
Skrivit av: frida nyburg

tackar:)



Hur är vädret hos er idag då?



kram

2012-05-30 - 08:00:18
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Skrivit av: Agnes

- håller med :D

2012-05-30 - 09:21:12
URL: http://agnespagnes.blogg.se/
Skrivit av: Emilia & Linn ♥

Tack Angelica, allt bra med dig?



Kram från oss :)

2012-05-30 - 11:42:48
URL: http://linemi.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0