lördag 26 maj.

Hejsan! Idag ska jag på Hanna & Linneas konfirmation, som börjar kl 11. Så nu håller jag på att fixa mig lite. klockan tio kommer det två kompisar och så ska vi börja gå ner mot stan (eller min pappa ska skjutsa oss).

Jag måste också säga att vi hade verkligen en trevlig och rolig kväll igår! Tack för det! Här kommer några bilder.

födelsedagsgrisarna!
födelsedagsgrisarna!

jag, alexandra & malva




jag och erica <3

haha såhär stod det på välkomstdrinken! fast så äklig var den faktist inte!
/ Rebecka


Kommentarer
Skrivit av: rahel

sv: har följt DH från början typ :)



idag så har jag gjort inget, vaknade nyss ;)



vill ni göra ett bloglovinbyte? :)

2012-05-26 - 11:15:33
URL: http://rrahelmichael.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0