hemma igen.

Hejsan. Jag har inte hunnit skriva tidigare för jag har varit i skolan(modeshowen) i typ 11 timmar idag.. så jag kom nyss hem. Men det var riktigt roligt jag bad Angelica att ta lite bilder så ska försöka få tag på dom. Vi hade två skolföreställningar på dagen och sen på kvällen hade vi en föreställning för allmänheten. Det jag glömde skriva igår var att det är en välgörenhetsgala för gatubarnen i ukraina och vi samlade in 3700 kr! det känns jätteroligt att få vara en del att detta och få hälpa till!

Om bara drygt en timme så är det desperate housewives.. ihh spännande.. vad kommer hända? har ni sett reklamen? gaby kommer in i rättegången och säger " jag har någonting att berätta" pommes vad kommer hända? det är såååååå spännande

Ha det bra
/ Rebecka


Kommentarer
Skrivit av: Bea

sv; ja det har jag, har inte kunnat svälja men annars bra :) dusjälv? KRAM

2012-05-29 - 20:13:52
URL: http://beaortqvist.blogg.se/
Skrivit av: -alice wisansaya thaweesap♥

sv: idag har jag gymmat , självdå ? :)

2012-05-29 - 20:43:22
URL: http://wwisansaya.blogg.se/
Skrivit av: ~ elin ' young wild and free ツ

sv ; haha ja, som fan..

allt bra med dig? :)

2012-05-29 - 21:24:26
URL: http://eelinlindqvist.webblogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0