FREDAG!!!!

Hejsan, äntligen fredag har varit en riktigt jobbig vecka med massa plugg! Tyvärr så kommer helgen också ingå en hel del plugg eftersom jag har fortfarande ett arbete som ska vara inlänat på måndag och ett som ska vara inlämnat på onsdag! Plus ett matteprov nästa vecka så det är ju inte skitkul lixom. Men ikväll ska jag på fest för Erica och Malva! Det är ju roligt! Imorgon ska jag på Hanna och Linnéas konfirmation så det blir väl söndag som blir pluggadagen om jag inte ska spela match vilket jag nog inte kan pga att jag har ont i hela benet typ!
Men nu behöver jag bara ta det lungt lite, har kämpat som en galning för alla prov jag måste bara sitta ner o göra ingenting i iallafall en halvtimme, så härligt! Ska sätta mig ute i solen och njuta! / Rebecka


Kommentarer
Skrivit av: lovisapuskás

Visst :) Nej har hittat dem på weheartit.com ;)

2012-05-25 - 15:44:54
URL: http://loovisapuskas.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0