DH avsnitt 21.

Vet ni vad jag helt glömde bort igår? Att skriva om tisdagens desperate housewives. Såg ni det? Det var ju riktigt spännande... LÄS INTE OM DU INTE HAR SETT DET OCH TÄNKER SE DET.
Bree måste ju välja antigen så åker hon in i fängelse på typ livstid eller så kommer hon ju behöva berätta att ramon var gabys styvpappa... Varje gång susan pratar om Mike så blir man helt tårödg, detta är för sorgligt asså.. Susan har ju också kommit på att hon ska flytta med Julie asså nej, hon ska ju bo kvar där som hon har gjort (nästan) hela tiden, allting e KAOS och det är bara 2 AVSNITT KVAR!!! pommes fritt alltså, jag vill att det ska vara 1000000 avsnitt till minst.. Kommer allting verkligen kunna ordna sig på två avsnitt? Och för er som inte följer detta så fattar ni nog ingenting, men jag var bara tvungen att skriva, men jag rekomenderar er att börja kolla på det, asså inte nu för det är ju inte lönt när det är två avsnitt kvar,  men jag tycker nog ni ska börja kolla från säsong 1, ni kommer inte ångra er. FÖR DET ÄR VÄRLDENS BÄSTA TV POGRAM! BIG LOVE! <3
/ Rebecka


Kommentarer
Skrivit av: Linii

Vinnaren för veckans blogg är nu uppe! Kika in och se om det blev du :)

På samma gång startas en nu omgång, så delta gärna igen. Nästa vecka drar jag 3 vinnare

istället för bara 1!! Tack för att du deltog ♥



Vinnaren ska helst kontakta mig så fort som möjligt

genom att t.ex. skicka en bild ni önskar ska visas i menyn

till min blogg email : [email protected].

2012-05-24 - 16:49:12
URL: http://liniiplace.blogg.se/
Skrivit av: rahel

sv: Aa verkligen :D



åhh älskar DH så mycke, längtar till nästa avsnitt :)



Så vad har ni gjort idag då? :)

2012-05-24 - 20:29:21
URL: http://rrahelmichael.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0