Dålig uppdatering!

Förlåt förlåt för så dålig uppdatering! Jag har varit iväg på konfa hela dagen och fick äntligen träffa sakande Hanna och Linnea. Vi träffas så sällan egntligen fast jag är glad att vi har så bra kontakt i alla fall. ( vi gick i samma klass fram till 6:an sen delades vår klass på två olika skolor till och med så vi går på helt olika skolor vilket är jättesynd egentligen) Jag kom hem för ca 2 timmar sen men jag har suttit och skrivit på mitt politik arbete! det är riktigt tråkigt, jag är också riktigt dålig på allt som har med politik att göra, men min mamma hjälper mig!
Ikväll är det ju Eurovision! HEJA LOREEN, hennes låt är riktigt grym, det är inte alls som en melodifestival låt det kommer gå riktigt bra för henne!


/ Rebecka

Kommentarer
Skrivit av: Evelina

Ja, heja Sverige! :D Heja Loreen!

2012-05-26 - 18:20:26
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0