Bara 15 dagar kvar...

Jag slutade för cirka en timme sedan och sen dess har jag hunnit gå hem från skolan och ätit lite! Har inga större planer för dagen då jag inte har några läxor eller kommande prov. Engelskprovet idag gick väl helt okej, känns skönt att ha det gjort! Jag och Lovisa gick iväg till bildsalen när vi hade mentorstid så nu är jag i princip klar med min bilduppgift som jag varit lite stressad över! 
Betygen sätts om en vecka och om inte vår cp NO lärare får för sig att ha ett prov på något vi inte ens börjat med så ska nog alla prov vara slut nu. Vet att jag har en liten matte-test i nästa vecka, men det är inget jag oroar mig för! 


Borde sätta mig ute i solen och få lite färg men jag är röd på armarna och det kliar skiiiitmycket sen igår. Not fun!



Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0