19th of May

Idag fyller min vän Johanna år! Hela 17 år... grattis grattis ♥

Idag vaknade jag runt halv tio-tio och sedan gick jag upp och åt lite frukost! Pappa hade köpt frukost bullar så jag åt en bulle och drack lite Oboy (vilket jag inte gjort på typ 4 veckor, gjorde det alltid innan). Har inte heller ätit något godis på typ 4 veckor, men dock har jag ätit lite kakor/tårta då jag varit iväg på fester osv, men inte annars. 

Lite senare idag ska vi iväg till Johanna och fira henne, men innan dess ska jag hinna duscha, städa lite på mitt rum och kanske nått mer... hmm kanske ska ut och springa först? ...

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0