SOMMARLOOOOOOOOOOOV!

Asså kan ni fatta... DET ÄR SOMMARLOV NU! Jag kan inte fatta det för det känns typ som höstlov eller något med tanke på vädret: 14 grader och spöregn! Varför måste det alltid regna på skolavslutningen? Men det är sommarlov i alla fall i ... ja jättelänge! Jag fick mina betyg och jag blev så öööverglad! Jag har 300 poäng och 9 A och jag fick A på politikarbetet eller i alla fall i samhällskunskap som ämne! . Yeeey, jag blir så glad när allt slit belönar sig! Men nu ska jag inte tänka mer på det för det är sommarlov! Ikväll ska jag Tina & Erica till jägers! wiiiho! Ha det gött.. Kram Rebecka!

(det går inte att ladda upp bidler, fattar inte varför men det får bli ett bildlöst inlägg!)


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Bli dagens amazing! Anmäl dig här http://joiz.blogg.se/2012/june/dagens-amazing.html#comment.



Skriv bara jag är med hur många gånger du vill och vinn att bli länkad! :)

2012-06-08 - 15:38:01
URL: http://joiz.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

har du(rebecca)/ni redan slutat skolan? vad sköönt, har ni några roliga planer för sommarlovet? :)

2012-06-08 - 23:48:18
Skrivit av: Oliviasphotolife

Åh jag som sluter den 13 juni..
SVAR: Tack.

2012-06-09 - 00:09:05
URL: http://www.oliviasphotolife.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0