Nothing funny

 
Är sämst på att uppdatera, men det händer inte så spännande saker i mitt liv. Skulle egentligen ut och springa igår kväll men det började regna och åska, så jag sket i det. Idag har jag i alla fall varit ute och sprungit, eller ja, körde intervaller. Och sedan en lår-övning som jag alltid kör när jag sprungit! 

Åh, jag gör inte så mycket om dagarna, vilket jag önskar att jag gjorde. Ska höra om någon vän vill träffas imorgon. Kanske någon som vill bli fotad??? Jag vet att some of my lovely friends are reading this. INGEN SOM VILL TRÄFFAS OCH BLI FOTAD???????? :( 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0