fredag 29 juni

God morgon.
Idag är det exakt en vecka kvar till jag ska åka iväg på konfaläger. Lägret varar i hela tre veckor, lite för länge om du frågar mig! jag hoppas att det kommer bli kul. Min kusin Annie ska också med så jag känner någon i alla fall. Och minns ni? Jag har ju varit på en förträff då jag träffade alla som ska vara med. Och dom flesta verkade ju trevliga!
Idag har jag inga speciella planer så jag får se vad jag ska hitta på! vädret är inte på topp. Det går upp & ner, varannan dag fint o varannan dag ikke fint! Jaja, / Rebecka
min kusin på bilden

Kommentarer
Skrivit av: Malin

Hej, allt bra? :)

Svar: jadå! :)
angres.blogg.se

2012-06-29 - 11:07:26
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0