yesterday

Godmorgon!
Igår åkte jag och Johanna först till Lund och gjorde ett snabb besök på Siba för att försöka fixa min mobil, men tjejen där sa att jag skulle prova återställa mobilen, så nu funkar mitt WiFi igen! Sedan åkte vi mot Helsingborg där vi träffade lite vänner. Satt på Espresso house ett bra  tag och snackade om allting. Vår vän Bella har varit i USA, så hon hade mycket att berätta och sen snackade vi liten om London nästa år då vi alla ska dit och gå på 1D's konsert! 
På vägen hem satt vi fast i Landskrona i 21 minuter, men vi kom hem tillsist! Nu ska jag äta lite frukost och titta på sista avsnittet av gossip girl i säsong 4! 


Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0