Where's the summer??

Var så sjuuuuuuuuuukt trött igår så orkade inte skriva något. Asså, jag undrar vart sommaren är? Seriöst. Det regnar dag in och dag ut varje dag. Hela denna vecka har det varit bad bad bad weather. Antingen så regnar det, eller så blåser det som in i..... eller så är det grått och mulet och oskar och har sig. Liksom, jag vill ha sommar. Finns så mycket jag vill göra. Träffa vänner, sola, bada, njuta av sol och värme men det går ju verkligen inte... åh hatar det. Känns skönt att vi åker iväg om 10 dagar. DÅ ska jag njuta varenda sekund och glömma bort verkligheten för en vecka. Tycker alla förtjänar det efter denna hemska sommar. 

Lite quote, ni vet att jag gillar det ;)

Be-friendly-with-what-is-book-chapter-inspirational-last-favim.com-459139_largeQuote-life-door-girl-alone-favim.com-468197_large



Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0