Tisdag

Idag har det varit en bra dag! Massor med sol och värme, sånt som jag älskar :). 
Johanna sov över hos mig då vår tanke var att åka till Burlöv center runt tio tiden, men planerna ändrades. Min bror skulle idag hoppas fallskärm (!!) för första gången ever. Han har gått en kurs och gjort teoriprov osv, så ska han göra 10 hopp och sedan få fallskärms certifikat. Självklart att jag ville vara med och se när han hoppade! 

Sedan åkte jag och Johanna till Burlöv Center för att Johanna behövde en bikini och även jag hittade något bra - ett par vanliga svarta short för 30 KRONOR. Fatta vad bra? Betalade med en tia, tre femmor och fem en kronor - kändes lite dumt men ja, så blev jag av med de mynten. De hade kostat 99 kr, så ojoj vilket bra köp! När vi senare kom hem la jag mig ute i solen och läste lite, så jag har varit uppe sen halv åtta och fått saker gjorda idag, inte bara suttit inne och latat mig. 


Där uppe var min bror idag, haha! 

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0