tisdag 3 juli

Hej igår så träffade jag mina fina vänner Erica, Johanna, Hanna & Linnéa. Vi gick i samma klass i 6-års till 6:an. Sen splittrades vår klass på två olika skolor så vi träffas inte så jätteofta. Men i alla fall. Dom kom typ mellan två o fem o sen när alla hade kommit till mig så tog vi tåget till Lund för att äta på subway! haha, men det var det värt, så sjukt gott! Sen kom vi hem o typ ja vad gjorde vi egentligen, vi bäddade.. på studsmattan. Vi hade betsämt oss för att sova på studsmattan under stjärnhimmlen haha. Vi satt o snackade sjukt länge. När klockan var typ tre så blev vi hungriga o gick in o käka macka... Sen var vi ute o gick en liten liten runda haha. Sen var det hur lätt som helst att somna nästan. Men problemet var att när man hade kommit i sovsäcken o tatt på sig täcket o alla tre filtarna o äntligen fått på vantarna, DÅ börjar det klia över allt o håret bara blåser över allt!!! Bara för att man hade lagt sig skönt!! Detta hände hela tiden jag undrar hur många gånger jag fick göra om hela proceduren! Sen när allt äntligen var någorlunda bra o alla var tysta.. gissa vad som händer! Då börjar en tupp o gala o den bara galer typ var 10 sekund i säkert över en halvtimme utan att överdriva!!!!! Först var det lite komiskt men sen var det bara irriterande. Och när tuppen väl hade slutat så kom tågskiten så man vaknar till igen! Haha, om man ska göra detta måste man ha väldigt bra tålamod.. haha, det va så svårt att somna o när allt var över då var det så ljust ute! Men tillslut somnade vi o sen vaknade vi runt tio. Då var det varmt som en bastu eftersom jag hade på mig underställ, tjocktröja, onepiece, vantar plus sovsäck, täcke o tre filtar... Jag var så himla varm då för det var typ 20 grader varmt då! Nu har dom precis gått hem. Oj jag glömde nästan berätta att jag o erica gjorde en födelsedagstårta till johanan igår!
Idag ska jag kolla gossip girl haha ofc! Sen ska jag skriva lite inlägg som jag kan lägga in sen undertiden som jag är på lägret! så jag ändå kan uppdatera lite! Sen ikväll är det träning kanske min sista för "vår"säsongen. Jag måste  packa också... skiiiiit!
oj vilket långt inlägg detta blev kanske lite smått ointressant också..! Hoppas ni pallar läsa.. haha, jag hade nog inte gjort det! 
/  Rebecka
tårtan som egentligen var en kladdkaka!
hanna & erica
här sov vi, fick ingen bra bild när det var ljust men det var asmysigt faktiskt! men stackars hanna som låg i mitten. Hon blev helt mosad på morgonen för alla kasade in mot mitten ju! haha

Kommentarer
Skrivit av: Micaela Caldegren

sv: tack så mycekét! :)

2012-07-03 - 14:25:37
URL: http://miicaelacaldegren.blogg.se/
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0