Sista dagen som 14-årig

Det är min sista dag som 14-åring idag ju, så vad gör man en sån dag? Haha, inte mycket. Tittat på gossip girl, varit ute och sprungit, läst lite ur en bok och ätit lite pannkakor. Kom även på att pannkakor inte är så farlig att äta om man inte har massa sylt och socker i, så jag åt liksom bara själva pannkakan. Mjölk, salt, mjöl och ägg. Så farligt kan det inte vara. Och lite fett, men ja, jag sprang ju innan ;). Ska nog vara hemma resten av dagen och bara ta  det lugnt. Börja på säsong 5 av gossip girl hade ju varit bra, så jag blir klar innan jag åker till Rhodos! 

Clouds-dream-succeed-favim.com-467003_large

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0