pretty little liars!

Ahhh, jag såg nyss ett avsnitt av pretty little liars. det slutade så himla spännande.. Jag vill bara se ett till, men jag vågar inte!! haha, jag fattar inte varför jag e så rädd egentligen.. detta avsnittet var inte ens Jenna med o det e hon som e helt läskig och A. Igår hade jag ju tinas arm att klämma sönder när jag var rädd men nu.. helt lonley!! Jag får fortsätta se imorgon på dagen då är det inte alls lika läskigt, haha.. Egentligen är inte denna serien läskig. Den är bara asbra o spännande.. men jag är lättskrämd.. haha!
jaja nu ska jag se gossip girl istället en annan bra serie!!! kramar / Rebecka

Kommentarer
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0