Med erica, snart fotboll!

Jag skrev ett helt inlägg sen försvann allting.... Jag pallar inte! -.-
Men jag gör en snabbversion av det inlägget för jag har lide brottåm nu! Jag har vatt med erica i dag som sagt. Superkul att träffa henne igen! Sen ikväll e det fotbollsträning...wiiiiiihooo, hoppas jag inte får ont i knäet! Nu ska jag  käka hemma gjorda hamburgare. Jag va nyss o köpte bröd på netto om ni vill veta.. haha. Ja ha det gött kycklingkött.  Vi hörs ikväll efter träningen, btw, jag kommer inte kunna se DH kl 21.00 för vi har sånt snack o fika efter träningen.. jaja jag ska se det sen när jag kommer hem i alla fall.!
/ Rebecka
 

Kommentarer
Skrivit av: Erica & Tina.

amen vad trevligt att du har varit med erica , va det kul då ? :)
haha nä jag skoja bläckis , men snyyyyyyyyyyygg bild :D <3

2012-07-31 - 17:35:45
URL: http://www.wiiccii.blogspot.se
Skrivit av: M I C H A E L A

Jätte fin bild!
Allt bra? :)

2012-07-31 - 19:18:55
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se
Copyright
-Alla bilder är tagna av oss om inget annat anges. Det är förbjudet att kopiera.
-Designen är gjord av oss. Vi svara på design frågor, bara skicka en kommentar.

Övrigt
-Lägg ej er tid på att skriva taskiga kommentarer.
-Bloglovin eller länkbyte? Fråga oss så svarar vi!
-OM NI SVARAR PÅ EN KOMMENTAR, SKRIV TILL VEM NI SVARAR SÅ ATT VI LÄTTARE KAN SVARA PÅ RÄTT KOMMENTARER.
(Sv till Rebecka/Sv till Angelica)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0